Servicebureau
Servicebureau

Servicebureau

Van alle markten thuis

Op de bovenste verdieping van ons hoofdkantoor in Nijmegen vind je het servicebureau. Alle communicatie komt hier binnen. Telefoontjes (zo’n 70.000 per jaar), e-mails, contactformulieren en noem het maar op: deze zaken komen allemaal binnen bij het team van ons servicebureau. Van maandag tot vrijdag. Onafgebroken van half 9 tot 5.

De diversiteit in het werk van dit team is dan ook groot. Of het nu gaat om een doorverwijzing, het maken van een afspraak van een cliënt bij een specialist, een vraag over een factuur, een telefonische vraag van een leverancier of het bestellen van lenzenvloeistof door een cliënt: binnen dit team ben je van alle markten thuis. En dat is nog niet alles. Naast de communicatie met cliënten en leveranciers, gaat het servicebureau ook over roosters voor onze specialisten. Wie werkt waar, op welke vestigingen? Wat is het meest effectief? Hoe kunnen we aan ieders wensen voldoen?

“Bij het servicebureau hebben we natuurlijk aan goede ergonomische werkplekken gedacht: iedere medewerker heeft een verstelbaar bureau en een eigen headset. Wel zo hygiënisch.”

Sandra, operationeel manager

“Bij het servicebureau zijn we eigenlijk de poort van Visser Contactlenzen. De cliënt staat centraal en we zullen altijd proberen zo goed mogelijk de vraag of het verzoek te behandelen en te beantwoorden. ”

Maureen, senior medewerker servicebureau

Samen voor de cliënt

Binnen het team van het servicebureau sta je er nooit alleen voor. De onderlinge samenwerking en communicatie is goed. Per dag wordt onderling afgestemd wie wat doet. Zo zijn we er zeker van dat alles gebeurt en de afwisseling in het werk groot blijft. Doe jij mee?

Sociaal en communicatief ijzersterk, servicegericht en oog voor detail? Kom dan gezellig werken op ons servicebureau, fulltime of parttime.

01:00

Maureen vertelt over haar baan